Re: Wyrownaj pojemnik z atramentem (?)...

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:01:09 MET

> Kupilem czarny atrament do HP 920c, kolorowego mam jeszcze ok.
30%...
> Dlaczego pisze mi, ze zalecane jest wyrowanie pojenikow z
atramentem? Czy
> mam to zrobi? Co mi to da? I o co w tym tak naprawde chodzi... Jak
moge
> wyrownac pojemnik z czarnym do pojemnika z kolorowym... Prosze
uprzejmie o
> wytlumaczenie...

Co tu tłumaczyć.
Drukarka musi skalibrować położenie głowic. Prawdopodobnie wydrukuje
zestawy kresek i każe wpisać, które są najbardziej proste. Po każdej
wymianie głowicy, głowica może minimalnie przemieścić się względem
mechanizmu i dlatego to jest potrzebne. Nowsze drukarki (np. HP 5550)
automatycznie kalibrują się na wydruku testowym.

--
Józef