Re: walka z zasilaczami

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 17:06:21 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Przyznam się szczerze że nie sprawdzałem.Nie mam takiej
> potrzeby.Komputery chodzą po 16 godz dziennie z różnymi
> "użyszkodnikami" za pulpitem i wszystko pracuje stabilnie bez żadnych
> zwisów, dead ekranów i innych niespodzianek.Tak mam już od 10
> lat.Nigdy się nie przejmowałem czymś takim jak zasilacz.Jedyny
> przypadek jaki znam wśród znajomych zakończony totalnym padem
> zasilacza, to jakiś eksperyment przeprowadzony przez "fachowców".
> Wtedy na polu boju oprócz tego zasilacza ( i tylko zasialacza,bo sam
> go wymieniałem i komp podniósł się bez bólu) padł
telewizor,mikrofalówka
> , jakaś wieża i magnetowid.Zakład energetyczny zwrócił pieniążki za
> naprawę wszelkiego sprzętu i to bez kłopotu.
Nom ale ciekaw jestem jakie masz napięcia... to chyba nie jest dla
Ciebie problemem sprawdzić :)...
...poza tym ciekawe historie opowiadasz ;) co to byli za "fachowcy"?

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***