Re: Któej firmy dysk kupić??

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 16:54:21 MET

> Musi być UATA133 no i 8MB Cachu.
>
> Z tego względu odpadają Segate'y. Zostaje Maxtor i Samsung. Co wybrać,
żeby
> się za mocno nie grzał, był cichy no i żeby transfery były na odpowiednim
> poziomie.

Ja generalnie polecam seagaty, ale skoro odpadają to trudno...
Kup Maxtora, jest może trochę głośniejszy, ale za to zdecydowanie mniej
awaryjny. Samsungi bardzo często się psują. Wogóle samsung to chłam
produkuje. Od mnóstwa osób słyszałem, że np. padł im cd room, nagrywarka czy
właśnie dysk, wyprodukowany przez samsunga.

--
Pozdrawiam AIRMAN
airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl