Re: Temperatura P4 1,5GHz

Autor: MrRoger (jarpre_at_op.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 15:51:32 MET

Uzytkownik Sander, legitymujący sie adresem e-mail
ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13 napisał(a):

> Ale nie pisałeś, że sprawdzasz to w BIOS'ie.
No to piszę- sprawdzałem w BIOS'ie ma 60'C a czasem i więcej.

> Jeżeli on bez obciążenia ma 60'C, to przy obciążeniu
> pewnie przekracza swoją graniczą temp. czyli 72 lub 73'C
Nie wiem czy przekaracza- bo to nie mój komputer, więc trudno mi podać
jakieś szczegóły.
Czym to może być spowodowane?
Ten typ procków powiniem mieć ok. 40-55'C daczego ten po paru minutach
łapie 60'C jak to obnizyć?

--
MrRoger