Re: Re: Co myślicie o płytach firmy HAWK?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 16:32:08 MET

On Mon, 26 Jan 2004 15:37:20 +0100, Artur Czeczko wrote:

Do tej samej firmy należy także marka Manta - to już mówi samo za
siebie. Ja na tym nie nagrywam, wystarczy, że kumpel wypróbował.

> nawet verbatim sam nie robi swoich płyt.

Verbatim produkuje kilka serii płyt CD-R/RW. Najtańsze
DataLife'y są rzeczywiście robione w różnych fabrykach (nawet w
Indiach). Topowy model "DataLifePlus SuperAzo Crystal" jest produkowany w
Mitsubishi Chemical Corp. Wg. mnie jest to jedna z najlepszych płyt,
jakie obecnie można kupić (ze szczpuli nawet za 1,45 -1,50). Nie warto
oszczędzać 20-30 groszy i kupić śmiecia, który za rok będzie do
niczego.

pozdrawiam,
pavel