Re: Problem z przechwytywaniem video przez ATI Radeon 9000 VIVO

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 15:26:55 MET

> Problemy zaczynajš się w momencie próby rejestracji przechwytywanego
> sygnału. Plik zapisany na dysku, wyglšda tak, że kilka sekund obrazu
jest
> zapętlone, dŸwięk leci normalnie, a na górze, na pasku szerokoœci 1
cm
> (mniej więcej) leci normalnie to co sie nagrało. Nie wiem co jest
powodem
> takiego stanu rzeczy. Dzieje się tak na różnych sterownikach, w
różnych
> systemach - (XP, i 2K).

Miałem dokładnie ten sam problem (Radeon 8500LE VIVO). Było to bardzo
dawno i nie pamiętam co pomogło. W sieci znajdowałem różne informacje:
Makrovision, konflikty z kartą dźwiękową, współdzielenie przerwań, złe
sterowniki do karty dźwiękowej, graficznej i inne różne. Spróbuj
wyłącz kartę dźwiękową i inne urządzenia i sprawdź. Gdzieś w sieci
widziałem program do Radeonów "Remove Makrovision". Spróbuj
zainstalować stare Multimedia center (7.5 - 7.7) i nagrywać przy
pomocy Video In. U mnie nowe MMC (8.x) nie instaluje wcale Video In.

--
Józef