chce kupic notebooka

Autor: Konrad Szkudlarczyk (ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 12:36:32 MET

Witam grupę

Mój pierwszy post i może od razu NTG... Nie mam zamiaru wywoływać
flame'a, tylko szukam pomocy.

Moja znajoma chce kupić sobie notebooka. Założenia:
- cena <5000 zł (im mniej, tym lepiej);
- długi czas działania baterii;
- raczej duży ekran (15");
- lekki i poręczny, bo dla kobiety;
- karta sieciowa w środku (to chyba standard?);
- wyłącznie do pracy biurowej.

W interesującym ją przedziale cenowym mieści się kilka marek, które są
mi - laikowi - zupełnie nieznane. Przydała by się nam Wasza pomoc w
wyborze.

Przejrzałem cenniki dwóch poznańskich sklepów (Komputronik i Znak) i w
grę wchodzą następujące modele:
- Actina - kupa modeli, więc wybrać odpowiedni trudno. Jakieś Champion,
Viper, Solaris...
- Acer TravelMate 242X (niestety, 14") i 243X (???)
- Asus A2400L (chyba także tylko 14")
- Aristo 2600
- Compaq nx9010 (tu kilka tajemniczych oznaczeń, typu DN576A)
- HP Compaq nx9005 (jak rozumiem, modele nx9010 i nx9005 różnią się
procesorem - Intel lub AMD. Stosując kryteria długości działania baterii
oraz ceny, a nie wydajności, który byłby lepszy?)
- HP Compaq Evo N1020v
(w ogóle który z Compaqów byłby najlepszy?)
- Fujitsu-Siemens Lifebook C-1020
- IBM ThinkPad R 40e TE0HVPB

Napiszcie, proszę, które modele są dobre, które wybitne, a które do
niczego, bo trudno mi koleżance doradzić. Dla mnie wszystkie są OK ;-)

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]