BATERIA CMOS?

Autor: MAX (gta100_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 13:51:05 MET

Mam pytanie odnośnie szybko wyczerpującej się baterii podtrzymującej BIOS
typu 2032. Płyta EPOX EPT i815 + Celek Taulatin 1,2 Ghz. Więc co ok 4-5
miesięcy muszę ją wymieniać bo spadek napięcia z 3 do 0,9 w ciągu tego czasu
resetuje mi BIOS. Płyta ma tak od nowego. Poza tym jest wszycho OK. Może
ktoś spotkał się z takim przypadkiem i znalazał na to radę.
ps. zmienić płyty nie zmienię bo ten config zupełnie mi narazie wystarcza.

Pozdro

sorry za ewen drugi post, ale coś mi nawala