Modem a WinXP

Autor: mancubus (mancubus_at_master.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 12:30:53 MET

Znajomy ma problem a ja postanowilem mu pomóc
No i tu sie zaczely schody.
Zmienil system operacyjny na Win XP z Millenium.
Oczywiscie modem mu wykrywa jako Best Data Fax modem,
a co za tym idzie - nie dziala mu. Przy wybieraniu numeru TPSA wybiera i
wybiera
a na koniec raczy jakims bledem.
Komputer ma zakupiony jakis czas temu, modem ma wpisany 'w papierach' jako
S/M Request 56 PCI.
Nigdzie nie znalazlem takich sterownikow do modemu pod XP
te pod win2000 nie dzialaja - zarowno te z plyty ze staerami jak i nowsze z
i-netu.
Po otworzeniu obudowy nie ma nigdzie nazwy oprocz nazwy na chipsecie - czyli
CONETAX
i teraz moje pytanie - czy znalazl ktos dzialajace sterowniki pod WinXP, ew.
czy sa jakies inne - do innego modemu ktore zadzialaly.

PS. google obszukane archiwum obszukane
Mancubus