Re: epox 8rda3i - nie zawsze startuje

Autor: szpila (szpila_at_SPAMISKOdreamteam.com.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 12:50:27 MET

Użytkownik "sliver" <sliver001_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Moj problem z ta plytka polega na tym, ze czasami zatrzymuje sie podczas
> post'u biosu - wyswietli sie np. info o cpu i reszta ekranu jest czarna,
> windows sie nie laduje, pomaga restart.
> Mam ta plytke od miesiaca i zdarzylo mi sie to dopiero 3-4 razy.
> Cyzy wine za to ponosi bios czy moze trafil mi sie trefny egzemplarz z
uwalona
> elektronika??

kolega ma starszego epoxa i tez tak mial raz na jakis czas:
pierwsze nacisniecie i piiiiiiiiiiiii
kolejne nacisniecie o komputer startuje...
skonczylo sie po zmianie dysku....

moj 8RDA3I trafil do mnei z uwalonym dzwiekiem (cala noc probowalem
uruchomic...sterowniki, instalki... ;-D)
wyminili plytke i jest ok... kilka razy sie zresetowal komputer bez
przyczyny... ale to moze tez byc wina zasilacza...

cos te epoxy juz nie takie jak dawniej bywalo... ;-D

--
Marcin <szpila> Szybilski