Re: Dlaczego sporo monitorow na Allegro...

Autor: EM (edim123_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 12:06:38 MET

> Na moj nos, jest to cos powaznego jesli monitor daje obraz niewyrazny.
> Przeciez gdyby bylo to latwo usunac, to by ktos naprawil i sprzedawal
> monitor jako calkiem dobry. Czy moze zle kombinuje? Czy warto pchac sie
taki
> monitor (koszt ewentualnej naprawy)? Jakie uklady sa odpowiedzialne za
> wyrazistosc (badz nie), mlekowatosc obrazu na monitorze?
Witam
Z mojego skromnego doświadczenia w temacie mogę powiedzieć tyle:
jeżeli obraz jest nieostry to:
1. jest źle wyregulowane napięcie Focus
2. jest pewien problem z trafopowielaczem, przez co to napięcie nie jest
odpowiednie.
3. zużyty kineskop nie osiągnie już wymaganego poziomu ostrości.
Punkt 2 i 3, wyklucza możliwość naprawy. Często jest problem z dostępnością
trafopowielczy a ich cena bywa wysoka. Tym gorzej z kineskopem.

Ogólnie nie polecam
Pozdrawiam
EM