4 sek opóźnienie przy turn-off?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 12:17:19 MET

Mam płytę Epox 8RDA3. W instrukcji płyty, przy opisie gniazda podłączenia
zasilacza, stoi, że jest możliwość ustawienia wyłączania natychmiastowego i
4 sek opóźnienia (trzymania przycisku). Wnioskuję, że możliwość jest, ale
jak to zmienić? ;)
W Biosie znalazłem wpis "turn-off" z opcjami "4 sec delay" i "instant-off",
ale przy obu ustawieniach nadal muszę długo trzymać przycisk.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424