Soltekowcy - jak zmienić taktowanie pamięci ?

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 11:49:37 MET

Od kilku dni jestem posiadaczem płyty Soltek SL-75FRN2-RL nForce2.
Czy można na tej płycie zmienić taktowanie Pamięci RAM.
Procek chodzi na 333 MHz, a pamięci (2x256) w dualu na 400 MHz.
Tak więc troszkę bez sensu, bo z tego co czytałem, taktowanie asynchroniczne
przy dualu może obniżać wydajność.
W BIOSIE nie mogę znaleźć opcji, żeby zmienić taktowanie pamięci z 400 MHz
na 333 MHz, chociaż kupując RAM pytałem o to w sklepie i powiedzieli, że
obniżyć taktowanie zawsze można, gorzej z podniesieniem.
Jeśli się nie da, to czy podniesienie FSB do 200 MHz nie zaszkodzi
procesorowi (Barton 2500+)?
Czy po prostu naginać do sklepu i wymienic parkę 400 MHz na parkę 333 MHz?

--
TomaSz.