Re: Najcichszy dysk 120 GB...

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 11:48:58 MET

Użytkownik "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bv2pj0$9i2$1_at_inews.gazeta.pl...

> Czytalem, ze najcichsze so Segate Baracudy, ale to bylo o modelach o
troche
> mniejszych pojemnosciach... Czy 120 GB tez sa najcichsze, czy moze jakies
inne
> sa lepsze? Aha, i moze ktos wie, jak bardzo sie grzeja?

Grzeje się, ale nie wymaga jakiegoś specjalnego
chłodzenia, mój pracuje 24h/dobę i jest ciepły,
tzn. można go spokojnie dotknąć i nie parzy :-)
I jest to najcichszy element mechaniczny mojego PC,
nie licząc samej obudowy :-)
Mam dysk ATA 120GB 8MB cache,
"słyszałem" że SATA są głośniejsze ale nie miałem
możliwości tego zweryfikować...

ax