Re: Chłodzenie woda CPC ???

Autor: zbigsm (zbigsm_guwniany+spam__at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 12:04:42 MET

Użytkownik nOOkie <yarim_at_eportal.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:17231-1073170860_at_lan3.zwm2.punkt.pl...
| Sluchajcie chcesz sobie kupic dobre chlodzenie na procek (2,5GHz Barton) i
| na karte grafiki (GF4 4800Se Ti )jak wiadomo obydwie te zeczy sie grzeja
:)
| co mam kupic myslalem o kupnie wodnego z CPC co sadzicie o ich sprzecie
| wydajnosc i tym podobne sprawy czy moze lepiej powietrzne kupic ???
Piszcie
| wszystko dozo linkow wiele rozwiazan :) lubie lekturke :) dzieki i
| pozdrawiam w nowym roku !!

Witam.
Od miesiaca uzywam zestaw CPC z chlodnica AirPower, blokiem na procesor,
blokiem na grafice, zasilaczem z blokiem wewnatrz. Kupilem go ze wzgledu na
halas jaki robil w pokoju komputer. Nie mialem do tej pory ambicji
podkrecania
procesora bo mam stara plyte glowna i starego Durona. Niebawem zmienie plyte
i procesor (i RAM), doloze HDD wtedy pobawie sie w overclocking.
Teraz mam temperature procesora 33 stopnie, przed zamontowaniem CPC bylo
42-45 stopni. Oczywiscie nie uzywam teraz dodatkowych wentylatorow z
chlodnicy
AirPower, bo jak je wlacze, to jeszcze temp. spada o 3-5 stopni.
Co do jakosci wykonania, to po tak krotkim czasie nie stwierdzam zadnych
nieszczelnosci, ubytkow wody, czy innych klopotow. Wszystko zalezy od
starannosci
montazu elementow, przeciez zestaw WC za 1000 PLN tez mozna zle zalozyc i na
niego
narzekac. Stad wynika moja dobra opinia o CPC - na poczatek taki zestaw
wystarczy,
pozniej mozna sie pobawic w rozbudowe.

--
Pozdrowienia