Re: Aparat, karta i...

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 01:06:35 MET

Feromon wrote:

> [...]

Tak, tak, kupujcie Trusta. Ta firma to kpina ze swej własnej nazwy.
Miałem nieszczęście być posiadaczem nieco wcześniejszego modelu tej
firmy. Pomijając już fakt, że dokładnie ten sam sprzęt dostępny był pod
nazwą Aiptek, jego przydatność i jakość była chyba najniższa ze
wszystkich urządzeń do przetwarzania obrazu, jakie miałem w ręku.
Pierwszy egzemplarz zwróciłem do sklepu po tygodniu - jego najbardziej
ewidentną cechą było, że się zawieszał. Skutkiem tego niemal tyle samo
zdjęć utraciłem, co zrobiłem... Druga sztuka wprawdzie wieszała się
rzadziej, ale miała martwe piksele, jakość zdjęć ... żenująca,
przesyłanie do komputera trwało wieczność. W końcu zdenerwowałem się,
odniosłem do sklepu ... po ekspertyzie uznano reklamację i zwrócono
pieniądze.

Aparat pokazuje ze jest

Proponowałbym wyjąć kartę z aparatu. Być może aparat zapisał zdjęcia w
wewnętrznej pamięci, a nie na karcie.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com