AMD XP 2,500 + Barton Box i temp. po podkręceniu

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 11:51:12 MET

Witam.
Jestem posiadaczem wymienionego w temacie procka i słyszałem że nieźle sie
kręci. W moim modelu mnoznik jest zablokowany więc podniosłem mu FSB na 200.
System ruszył bez problemu na 3,200 + i ja k dotąd nie stwarza problemów.
Testowałem go Sandra, 3DMarkami i działa. Mam pytanie czy temperatura 48
stopni bez obciążenia a 52 po obciążeniu jest normą. I czy standardowy
cooler Box wystarczy by schłodzić procka po obciążeniu. A może pomęczyć go
jeszcze innymi programami ?? I czy podkęcenie w znaczny sposób obciąża mój
nie za markowy zasilacz 350 W. Z góry dzięki za wszelkie sugestie i rady.
Pozdrawiam

Conf: Epox 8RDA3, AMD XP 2,500 + Barton Box, 256 DDR NoName PC 3200,
Sapphire Radeon 9600 Pro. Samasung 80 GB 7200 rpm, zasilacz standard 350 W