Re: telewizja w komputerze...

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:25:49 MET

w wiadomości: 40134D67.5030107_at_polbox.com , użyszkodnik " TK "
 podając adres nospam-kochmans_at_polbox.com spłodził(a) co następuje:

> Jesli karta graficzna ma wejscie video-in, to mozna podlaczyc
> magnetowid z tunerem i juz mamy telewizje.

Jeśli monitor ma wejście na BNC kupujemy prześciówkę 2xBNC>S-Video i
wchodzimy z magnetowidu z tunerem bezpośrednio na Monitor
Tylko nie ma możliwości korzystania z żadnego programu ( komputerowego )
ROTFL

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/