Re: lexmark vs. hp

Autor: biela (biela__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:45:24 MET

Nie wiem jak te modele ale ja mam Lexmark Z11 i chwale sobie to ze
napelniacze sa idealne, nie zasychaja jak sie nie uzywa miesiac, drukuja
okej i jest taniocha. Kumpel mial HP, po tygodniu mu zaschlo i do bani.
Kupil nieoryginalny tez mu zasychal jak tydzien nie drukowal.

--
Marcin / biela        _    Duron 1.6 | ASRock K78XE | 256/400 | Riva2 M64
www.biela.prv.pl ov o Caviar 40GB/7200 | Philips 15" 105E | Lg 40x12x40