Re: Arctic cooling pro w zasilaczu

Autor: Harry (harry_at_interia.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:15:45 MET

> ..czy jezeli wlutuje wentylator Arctic PRO do zasilacza w
> miejsce przewodow starego to wiatrak bedzie chodzil ze stala
> predkoscia czy zalezna od temperatury w zasilaczu.

To drugie. Jeżeli go będziesz miał, to zauważysz wychodzący z niego
czujnik temp.

> ma on jakis czujnik i chodzi z predkoscia od 1000-2500 obr.
> Czy bedzie cichszy niz oryginalny w Megabajcie ??

Zdecydowanie.

Mam dwa wentylatory tej firmy. Bardzo sobie je chwalę. Oprócz tego w
zasilaczu, drugi mam na procku: Copper Silent 2TC. Obroty rzędu
1000obr/min przy temp. procka 42c (Duron 1400)
Jak na razie najgłośniejszą rzeczą jest... barracuda (przy odczycie)

Pozdrawiam

--
Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)