Re: lexmark vs. hp

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 21:46:19 MET

Osobiste wrażenia:
HP
+
"szybki druk" jakościowo wystarcza do większości rzeczy
pospolite
w miarę tanie tusze
zamienniki
dość kiepska trwałość głowicy
-
wciąga po parę kartek pap. czy tego chcesz czy nie i nie wiadomo jak się
starasz;
awaryjne=>szczególnie te nowsze modele - patrząc po ilości zapytań na grupie
oraz koledzy;
dosyć wolne;
głośne (szczególnie mechanizm wciągania pap.)
LEXMARK
+
mechanizm wciągania papieru nigdy mnie nie zawiódł
drukarka "gada" [sterownik dźwiękowy]
większa obciążalność stron na miesiąc wg firmy
głowice wytrzymują wielokrotne napełniania bez dużej straty w jakości druku;
ciche;
-
tryb szybki do naprawdę roboczych zastosowań;
drogie tusze;
brak zamienników;

Więcej nie znalazłem ;-) Tylko to są moje subiektywne wrażenia z użytkowania
lub ze słyszenia model HP: 600,660C,930,3820 bodajżę.LExmark:
X5150,z45se,z35.

pozdro!
<WojtaS>