Re: MX 440 128MB czy MX 440 64MB AGP x8

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 21:05:51 MET

Użytkownik "manieqq" napisał w wiadomości

> Karte 128MB AGPx4 moge kupic za 150zl natomiast 64MB AGPx8 w sklepie
> kosztuje ok 200zl. A moze polecicie cos innego w tej cenie??

Ja bym proponował dołożyć do np: HIS Radeon 9200 64MB 128bit. Jego cena waha
się w granicach 275 - 290pln. Wiem że to sporo więcej niż przeznaczasz na te
GeForce ale wydajność będzie sporo większa i obraz lepszy.

A jeżeli chodzi o GeForce to weź tańszego, jak masz niezbyt dużo kasy.Można
go dość przyzwoicie kręcić.
Na AGPx8 wydasz więcej pieniędzy a różnicy w wydajności nie odczujesz

Pozdrawiam, Wojtek H.