jaka karte graficzna??

Autor: Jarek Eliasz (eliaszek_at_hotmail.com)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 20:04:46 MET

hmmm...naczytalem sie ostatnio o kartach graficznych na skutek niefortunnego
zakupu Radeona 9200SE, 64Mb, firmy HIS, jest to totalne dno i nie polecam
tego nawet najgorszemu wrogowi...ale niewazne...poszlo w niepamiec...Stoje
teraz przed zakupem nowej karty graf. i okazalo sie ze jak mam do dyspozycji
350-400zł to jest duzy problem zeby cos kupic.. Chcialbym karte do pracy w
progsach (3D Studio) a takze do gierek, abym nie musial miec detali na
Medium przy 800x600...rotfl...po calym dniu studiowania forów i serwisow oto
moje typy:

HIS Excalibur Radeon 9000 Pro - 310zl ale ciezko dostac
GeForce3 Ti200 Gainward Power Pack!!! Ti/450 TV GS - podobno wypas ale stara
:) - 380zl
GeForceFX 5200 Gainward Pro660 TV/DVI 64MB BOX (128-bit) - podobno procek
FX5200 to totalna klapa, jak to jest warto wchodzic w DirectX 9.0, - 380zl

chodzi mi o takie kwestie... tylko jedna z powyzszych obsluguje directX 9.0,
czy to ma sens ladowac sie jak i tak ma slaba wydajnosc ten fx5200, nie bede
ukrywal ze najbardziej odpowiada mi Geforce3 TI200 Gainwarda, ALE przeciez
ta karta ma juz chyba ze 2 lata...na prawde nie wiem co wybrac...pomozcie i
czekam na inne propzycje...