troche NTG odswiezanie na ATI

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 19:30:16 MET

Witam,
Mam problem z ustawieniem odswiezania w win XP. Problem chyba jest
sprzetowo-programowy wiec prosze nie odsylajcie mnie na grupe win xp bo tam
to chyba dwie osoby dziennie zagladaja :(.
Ale do rzeczy... Karta - Radeon 9500, sterownik Catalyst 4.1, system Win XP
pro. Sprzetowy watek mojego problemu to monitor, ktory podlaczony jest do
katry przewodem bez DDC. Problem objawia sie tym, ze w grach D3D mam
odswiezanie 60 Hz. AtiRefreshFix zupelnie nie pomaga, RefreshForce pozwala
jedynie na zmiane odswiezania dla OpenGL. Co dziwne jeden z testow
3DMark2001 (Advenced Pixel Shader) wykonuje sie z odswiezaniem 100Hz
(ustawione RefreshForce-m), reszta testow leci na 60 Hz. Ostatnia wersja
Catalystow, ktora wspolpracuje poprawnie z AtiRefreshFix to 3.8, na tych
sterownikach jest wszystko ok.
Co mozna zrobic (oprocz powrotu do starej wersji sterownika) zeby uzyskac
wyzsze czestotliwosci odswiezania w D3D? Preferuje raczej rozwiazania bez
dodatkowego softu pracujacego w tle jak Powerstrip czy RivaTuner.

pozdrawiam
Artur