Re: Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 11:13:16 MET

Użytkownik "berg" <berg_at_wew.pl> napisał

> dziwne bo ja MSI mam w dwuch kompach znajomi maja MSI jak komus skladalem
> na MSI i jakos nigdy nie bylo problemow...
>
> berg

W prostych konfiguracjach nie ma problemu, lecz spróbuj dołożyć dodatkowo
np. kartę WiFi, FireWire czy kartę telewizyjną.
Kupiłem ostatnio kartę graficzną MSI FX5600-VTDR128 128MB (Remote Control)
była to kolejna próbę przekonania się do produktów tej firmy. Podstawowe
funkcje karty działały, obraz był bez zarzutu. Niestety prócz tego żadna
inna dodatkowa nie mogła być uruchomiona. Oprogramowania dołączonego do
karty (Media Center), które umożliwia wykorzystanie dołączonego pilota, nie
udało się zainstalować. Wgrałem łaty do niego, ale i to nie dało żadnego
rezultatu.
W miedzy czasie sprawdziłem kilka list dyskusyjnych, między innymi forum
MSI. Okazało się że nie mam szans na uruchomienie tego oprogramowania w
pewnych konfiguracjach sprzętowych. MSI pracuje nad problemem, lecz jak na
razie rozwiązania nie ma. Ponieważ karta nie była najnowszą konstrukcją,
stąd stwierdziłem, że
jeśli programiści nie rozwiązali problemu dotychczas, to szanse na jego
rozwiązanie w przyszłości są podobne jak do tej pory. Zwróciłem kartę do
sprzedawcy, i wymieniłem na ASUS'a V9560 128MB 2xDVI+VIVO BOX

Net