Re: "Gadajacy" Radeon 9200

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:31:58 MET

Niejaki(a): Adam z adresu <molasar77_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Wyłącz monitor jak będziesz w DOSIE i posłuchaj czy dalej piszczy bo
> najprawdopodobniej to on wydaje dziwny piskliwy dzwięk.

Mam i miałem podobny problem od zawsze. Z tym, że ten pisk u mnie
słyszalny jest, gdy karta jest obciążona obliczeniami (mam R9100 oraz
GF4MX). Myślę, że jest to związane ze zwiększonym poborem mocy (przy
obciążeniu) i przez to wentylatory zmieniają lekko swoje obroty, co
wywołuje wspomniany efekt dźwiękowy. Co prawda trzeba się bardzo dobrze
wsłuchać, by to usłyszeć, więc nie przeszkadza to w ogóle. Może u Ciebie
dzieje się coś podobnego?! ;-)

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta