mint 5600 fx

Autor: JANEX (jogi_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:49:55 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak JANEX napisał:

> Ktoś cie oszukał:) 5600 XT to porażka. AFAIK ma szyne ograniczoną do 64
> bitów co czyni z tej karty kartą wręcz idealna do telefonu komórkowego.
> Niestety jest za duża, więc w praktyce jest bezużyteczna:(((
Wlasnie niewiem - mam przed soba cennik firmy - w ktorej mam napisana cene
za :
MINT GeForce FX5600XT 128 MB DDR TV/DVI OEM (64 bit)oraz ponizej jej druga
MINT GeForce FX5600XT 128 MB DDR DVI/TV (128 bit)z troszke wyzsza cenna - z
tego
wynika ze jednak sa dwa modele - 128 bit i 64 bit...

JANEK

ps.1) jezeli ktos
ma jakies porownania...;)