parametry dysków twardych

Autor: Marcin Piotrowski (kochaszmnie_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:06:02 MET

Mam dysk seagate barracuda ata II 13.2 gb i sprzedaje do na aukcji, ktoś
pyta mnie o parametry tego dysku tzn. jaki transfer i z jaką prędkością się
kręci, a także o to czy działa na kablu ata-33 czy tylko na 80-cio pinowym.
Czy ktoś może zna się na dyskach i może mi pomóc, a może ktoś mi podpowie
jak znaleźć takie informacje. Dzięki, pozdrawiam, Marcin