Re: MBR - wciaz wielka tajemnica.

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 14:48:47 MET

Użytkownik "Wojtek" <wojpap_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wyniki testdiska:
> 1) Analyze > Partition: Error Read
> 2) Przy probie wyszukania aprtycji: Read error z kazdego cylindra
>
> moge sprobowac zapisac nowe MBR przy uzyciu testdiska, ale czekam na
> odzew. dzieki wielkie

Niestety - wygląda to na uszkodzenie dysku. Musisz to ustalić przed
jakąkolwiek próba ingerencji w jego zawartość. Proponuję zacząć od
programu diagnostycznego ściągniętego ze strony producenta dysku; niemal
wszystkie są w linkach na stronie Ultimate Boot CD
http://www.ultimatebootcd.com/, możesz też po prostu ściągnąć i wypalić
te płytkę. Inne programy, niezależne od dysku, to np. HDD Regenerator
(nie pracowałem z nim), albo np. Ontrack DataAdvisor
http://www.ontrack.com/dataadvisor/.

P.S Odpisuj pod cytatami, proszę...

--
M.