Re: BIOS w LiteON 52327S

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 05:20:32 MET

W artykule news:bt83fu.1uo.7_at_Hobby.od.18.lat,
niejaki(a): Sander z adresu <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Też o tym myślę, ale jeszcze nie teraz. Nie mam kasy.

To tak duzo nie kosztuje...
Ja dalem za EVER Net 1000 Usb 800zl z groszami za nowke.
Normalnie kosztuje ponad tysiac a ja kupilem w samym EVER..przedstawilem
sie jako kooperant sklepu ktory chce kupic na probe i sprzedali po
kosztach prawie i jeszcze kolor moglem sobie wybrac ( czarny )
Przy cenie sprzetu ktory toto chroni to maly wydatek ( i co ja gadam skoro
tak sie splukalem ostatnio ze mi 150zl szkoda na okularki 3D :-) )
Na allegro raczej bym nie kupowal bo nie wiadomo co..i po jakich
przejsciach...tylko nowe.
A jesli chcesz miec cos co tylko bedzie dzialalo jako listwa
antyprzepieciowa tyle ze taka najleprza to za 300zl juz mozna kupic..
Jakby co to daj znac..wyludzilem od EVERa program wedle ktorego oni
dobieraja upsa do sprzetu jaki w kompie jest...bedziesz przed zakupem to
podesle i sam sobie sprawdzisz co potrzebujesz zamiast liczyc na
sprzedawce ktory bedzie chcial Ci najdozszy model opchnac.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****