Re: Problem z zasilaczem, prosba o pomoc ...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 03:54:58 MET

W artykule news:bt7qg3$fqv$1_at_bandai.magma-net.pl,
niejaki(a): Feromon z adresu <ferromon_at_op.pl> napisał(a):

> A tak nawiasem mówiąc, listwa zasilająca z filtrem (Acar) jeżeli nie
> jest podłączona
> do gniazdka z bolcem to nie spełnia swojej ochronnej funkcji,
> niestety...
>
> Feromon

To fakt choc mialem listwe nie pamietam jakiej firmy z bezpiecznikiem i
mimo braku bolca zadzialala jak w gniazdku cos sie chrzanilo...
Teraz mam UPSa i tez bez bolca dziala ale przynajmniej ochrania duzo
lepiej niz listwa...nie dzialaja tylko jakies filtry ale kontaktowalem sie
z serwisem i spec z dzialu technologicznego ( firma EVER ) powiedzial ze
moge podlaczyc bez bolca... ups bedzie chronil przed przepieciami itp
komputer.. poprostu jakis tam filrt pozostanie nie uzywany ale on nie ma
znaczenia jesli chodzi o ochrone komputera. Tyle mi powiedzieli.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****