Re: dstn tft matryca

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onet_usun_to_.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 23:01:14 MET

> o tym juz mowa na grupie byla, ale chce sie upewnic, zanim wydam pare
stowek.
> czy jest mozliwa zamiana matrycy dstn na tft w toshiba satellite 1700 bez
> wymiany innych podzespolow (aktualnie typ matrycy to sharp lm121ss1t709).
> pozdrawiam

Ja kiedys chcialem to samo zrobic ale w satellite 4200.
Nie jestem na 100% pewien ale z tego co sie wtedy dowiedzialem: nie wazne
jaki to laptop poprostu DSTN dziala na innej zasadzie i potrzebuje innych
sygnalow wiec pewnie trzeba wymienic tez karte graficzna, a ona zapewne jest
zintegrowana z plyta glowna.