Re: acrobat reader - jak edytować

Autor: MARINES (marines.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 22:42:59 MET

niestety zabezpieczony - nic się nie da :-(

> A jak jest zabezpieczony to użyj Advanced PDF Password Recovery. Mi
> pomogło

..wybaczcie lajkonikowi (jak powiedziałaby blondynka) jak to zrobić??

> Poza tym www.ntg.prv.pl

Tak przypuszczałem ale nie bardzo wiem gdzie pytać; na www.ntg.prv.pl jest
drogowskaz do "news:pl.comp.os.ms-windows.win9x" ale też nie wiem jak się tam
dostać - drwijcie z dyletanta ale coś doradźcie :-))

Marines(zwierzątko)plusnet.pl