MSI K7N2 Delta, Athlon XP 2500+ - nie mogę cholerstwa odpalić

Autor: Przemysław Ryk (przemek_ryk{wytnij_tekst_w_nawiasach}_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 21:38:59 MET

Witam

Znajomy wymienił sobie - za moją poradą - część klamotów w komputerze. Z
nowych rzeczy pojawiło mu się w komputerze:
- płyta główna MSI K7N2 Delta
- 512 MB ram Exilir DDR333 CL3 (ma mieć wymienione na 512 MB DDR333
Kingstona)
- Athlon XP 2500+ (Barton)
- Spire WhisperRock IV
- Chieftec 360W, dual-fan

Ze starych pozostało:
- karta grafiki Savage 4
- sprzętowy dekoder MPEG-2 Creative
- floppy, twardy dysk, nagrywarka, napęd DVD

Powkładałem nowe klamoty do kompa, cały zadowolony odpalam, a tu... dupa
zbita... Nie pokazuje absolutnie niczego na monitorze. Kombinacja 4 diod
na śledziu D-Bracket 2, pokazuje coś takiego:

    1 2
    3 4

Kolejne numery oznaczają poszczególne diody. Przy odpalaniu komputera
wszystko staje na kombinacji 1-3-4 świecące na zielono, 2 świecąca na
czerwono. W manualu opisane jest to jako "Initializing Floppy Drive
Controller - This will initialize Floppy Drive and controller". Flopp
włącznie z kablem sprawdzone na drugim komputerze - działa bez
problemów. A na tym znajomego ni cholery nie chce ruszyć... Ki diabeł?

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk :::::::: ICQ 17634926 ::::::::: GG 2808132 ]
[ Nie toleruję spamu ::::: e-mail w nagłówkach to pułapka dla spamerów ]