Re: Ceny

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 21:05:18 MET

Dnia Fri, 2 Jan 2004 17:58:45 +0100, Darek Kolberg
<seller85to_musisz_wyciac_at_wp.pl> napisał:

> ja mam ta plyte co prawda jeszcze na niej nic nie podkrecalem ale to co
> napisales swiadczy o tym ze na niej nie popodkrecam sobie. dlaczego? czy
> strace stabilnosc czy sie spali? (domyslam sie ze mowimy glownie o
> podkrecaniu procesora)

Podkrecisz, pokręcisz.
Nie wiem co Chichotek miał na myśli, ale ja mam tą płytę i podkrecałem -
Barton 2500+ z 1833 poszedł na 2200Mhz a dalej płyta jeszcze pozwala.
Być może chodzi mu o to, że nie osiągniesz wyśrubowanych rezultatów,
ale może to i dobrze - mniejsza szansa na przekręcenie i pad systemu.

--
Pozdrowienia
Wojtek