Re: Okazja!

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 20:32:44 MET

On Sat, 03 Jan 2004 17:22:40 +0100, Marcin Dębicki
<neo777n_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Ja na swoich 300 wattach utrzymuję procka (XP 2000+), HD, dwa napędy,
>kartę graficzną i jeszcze trochę innych rzeczy i igdy mnie nie zawiódł

Ja na swoim codegenie tez mialem podobnie... ale tylko przez pewien
czas. Poznie zaczely sie resety dyskow, bady itd. Wymienilem w ramach
gwarancji na nowego Codegena i mialem ok ale tez do czasu :->
Tak poza tym to "Swietne" zasialcze. Na koniec roku padl mi taki gdy
podlaczalem wtyczke do kontaktu LOL.

GLide