płyta główna dla P4 HT do 600zł

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 18:06:56 MET

Witam!

Chcialbym kupic Pentium 4 2,4HT z 2x256ddr kingstona 400 tylko mam dylemat
co do plyty glownej. Zawsze kupowalem Abity i bylem zadowolony, ale teraz na
abitach jest wiatrak na mostku polnocnym (chodzi mi o serie IS7), podobno
ten FanEQ jest cichy ale na poczatku zawsze tak jest. Jak znam z
doswadczenia to kazdy wiatrak na karcie graficznej predzej czy pozniej
zacznie glosniej chodzic ;) Dlatego mam uraz do plyt z wiatrakiem na mostku
polnocnym.

Pod uwage biore dwie plyty, pierwsza to Inetela "D865PERL"
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6880 a druga to Asusa P4P800
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7075 Obie na chipsecie Intela
i865PE.

Chcialbym sie dowiedziec jakie macie przeciwskazania co do tych plyt i ktora
byscie mi polecali. Abit raczej odpada bo wiatraka na mostku polnocnym nie
zdzierze. Tylko ze niestety slyszalem ze ten model plyty intela niestety
krzaczy sie sb livem a ja wlasnie mam taka karte.

Obecnie mam P3 1200, 2x256sdr dimm specteca na plycie Abita ST6 i w 3dmarku
2001se na radeonie 9000pro 64mb ddr 3,6ns w 1024x768przy 32 bitach mam
6000punktow. Czy duzo bedzie skok po przesiadce na nowy sprzet (u gory
posta). I juz nie chodzi mi tylko o sama wydajnosc 3d ale o system.

Pozdrawiam!
Dariusz Socha
dareksocha_at_onet.pl
www.dareksocha.republika.pl