Subiekt 4 Mega - SYNTAX ERROR

Autor: Tomasz (bedrock_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 17:38:58 MET

mam pytanko. Włąściwie ucze się jeszcze programu Subiekt 4 mega. jeśli chodzi
o obsługę to nie mam większych problemów chyba ale dziś podczas wydruków
tabel do inwentaryzacji pojawił mi się błąd syntax error w procedurze PR_LINE
poniżej zamieszczam wszystko co subiekt drukuje odnośnie tego problemu bo nie
wiem co bedzie potrzebne....

    PROCEDURE SP SP.FXP
    S4SPFULL.MPX
    ON...
    ON...
    S4PRINW.FXP
    S4PRINT.FXP
    PROCEDURE GOPRINT S4PRINW.FXP
    PROCEDURE PR_PAGE S4PRINT.FXP
    PR_LINE.FXP
    ON...
    PROCEDURE EHANDLER.FXP
    PROSEDURE LISTERROR EHANDLER.FXP
Obszar roboczy : C_TMPINW
Fizyczny plik : C:\SUBIEKT4\TEMP\TVOLXIUG.DBF
Porządek :
Ilość rekordów : 929
Numer rekordu : 930
Filtr :
ID stacji : 000000000000
Wersja FoxPro : 2.6 EXE Support Library (X)
System opercyjny : DOS 6.22
Dostępna pamięć : 26 497 024
Używana pamięć : 631 584
Katalog : c:\SUBIEKT4\SYSTEM
Pojemność dysku : 2 109 472 768
Wolne na dysku : 694 452 224
Plik zasobów : c:\SUBIEKT4\TEMP\TVOLWUDR.DBF
Plik config : c:\SUBIEKT4\SYSTEM\CONFIG FP
Katalog temp : c:
Files = : 250
Drukarka jest : LPT1, READY

Jeśli ktoś potrafi udzielić jakiejś konkretnej odpowiedzi to bardzo prosze.
Dodam że program bezproblemowo drukuje tabele z wszystkich innych grup
towarów. tylko z grupą "narzędzia" są takie problemy.. :( Programy subiekta
zawarte w menu pierwsza pomoc nic nie wykrywaja - niby wszystko oki. Norton
Disk Doktor tez nic :( Generalnie jakies problemy są z całym komputerem ale
ten ma być niedługo wymieniony... Czy można coś zrobiż tak dorażnie? bo
szefowa mnie w podłogę wbije jeśli będzie musiała zapłacić za serwis... :)
pozdrawiam
Tomasz