Re: Laptop Compaq 100

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 16:48:03 MET

On Sat, 3 Jan 2004 16:22:58 +0100, "lakluk" <sanczo_at_wp.pl> wrote:

>Mam pytanie do was ,jak wejsc w ustawienia biosu w tym laptopie bo podczas
>startu naciskam DELETE i nic .
>Chcialem go uruchomic z dyskietki startowej i tez nic.

W Compaqach zwykle F10 (chyba ze to jakis super staruszek i ma
inaczej), moze byc tez tak ze ne ma setupu na dysku (brak specjalnej
patycji z programem bedacym GUI biosu) i pozostaje Ci tylko szukanie
na stronie HP-C odpowiedniego dla twojego kompa obrazu dyskietki z z
softem pozwalajacym w wygodny sposob poustawiac wszystko w biosie.

Pozdro
GLide