Re: SB Live na Audigy - podmiana sterownikow

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 16:12:02 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:bt49qt$8gk$1_at_absinth.dialog.net.pl,

> U mnie to dziala i to calkiem calkiem.
> Dzwiek jak sie wsluchac i owszem ciut leprzej jakosci.
> Przepisu na procedure nie ma bo o stery odpowiednio spreparowane jest
> trudno.
> Creativ nawet strony na ktorych one kiedys byly straszyl prawnikami.
> Poszukaj na allegro. Tam dostaniesz za kilka zloty plytke ze sterami
> odpowiednimi i przepis gotowy.

Witam

Sorry, ale głupoty waść piszesz... Tu jest wszystko opisane
http://www.tech-pc.co.uk/audigy-2.php Podawałem ten link najwyżej dwa
tygodnie temu. Stronka działa i ma się dobrze, a drivery od Audigy2 na Live!
sprawują się bardzo dobrze co widać i słychać szczególnie dobrze w
programach do dźwięku (np. WaveLab).

Pozdrawiam
Aconitum