Re: Pomocy please, opisów brak :(

Autor: Irena (egosia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 15:23:24 MET

Dzięki bardzo, ale wiesz, nadal nie działa... Czytałam, że można takie opisy
zlikwidować w rejestrze, wymieniając literkę na cyferkę ( w tym opisie np 9E 3E
00 80 o którym pisałam), więc może można to zrobić i w drugą stronę. Ale
niestety opis zmian mam tylko dla win 95 i 98 a w 2000 jednak to się różni.
Może coś wiesz na ten temat?
Pozdrawiam,
I.