Re: Huntkey - gdzie?

Autor: Cyprys (cyprys_at_gisz.net.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 14:28:08 MET

> Naprawdę nie stać Cię na jakiś _dobry_ zasilacz ?
> Chieftec 300W - 149zł.

no skoro go stać na huntkey to i na tego chiefteca również. Te Huntkey nie
są tanie, są bardzo ciche i jak na moje oko patrząc jedynie ne wygląd
zewnetrzny może będą dobre.
Pytanie pozostaje czy taki Huntkey może konkurować z Chieftec. Oczywiście
biorąc pod uwage zasilacze z tych samych przedziałów cenowych. Ja sam
chciałem sobie kupić HuntKey HK300-XP 300W, PFC, SATA, Silent bo podobało mi
sie że jest cichy:P ale pieniądze musiałem wydac na zo innego :P

Nie jestem specem w tym temacie wiec jak co to prosze mnie poprawić ale mi
sie nei wydaje żeby były takie złe.

Pozdrawiam
Cyprys