Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 13:18:45 MET

>Hmm, czyli wraz ze wzrostem kontrastu katy te maleja (a tak BTW na stronie
>NEC-a jest podane 140/140 :
>http://www.nec.pl/scr/ProductPresentationForm.dnd?SLR=25&UseCache=1&CAT=&Mai
>nCategory=413&SCT=416&LPN=1&PID=603639 - a gdzie sprawdzic jakie sa katy np
>przy maksymalnym katrascie ? )

W podanym przez producenta zakresie 140 st kontrast jest "na oko"
stały, tzn kontrast zmienia się w bardzo nieznacznym stopniu. Nie są
podawane bardziej szczegółowe wartości kontrastu w funkcji kąta
widzenia. Na granicy zakresu zaczyna się zmieniać w widoczny sposób.

>Tak myslalem, po prostu zdziwilo mnie ze dla roznych obodow i tej samej
>matrycy jeden ze sklepow internetowych podawal rozne parametry...

Błąd na stronie, lub co gorsza naciąganie potencjalnych klientów na
"naciągane" parametry. Jeśli sprzedawca podaje kąty dla innego niż
standardowo przyjęty kontrast, powinien to zaznaczyć.

> (swoja droga czy NEC 1701 jest oparty na innej matrycy ?? - ma troche inne
>parametry niz 1760 NX )

Jest oparty o ten sam wyświetlacz. Parametry "jakościowe" obrazu są
identyczne.

--
Tom
www.nec-poland.com