Re: Okazja!

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 12:15:47 MET

> To jest zasilacz AT a nie ATX ;-) Co prawda i tak za dużo gościu za
> niego chce (nie jest wart więcej niż 50zł),

Jest wart moze ze 20 zl. Niech sie chlopak przejdzie na gielde, to juz kupi
sobie taki od 10 zl, po cenie zlomu. A jak to jest zasilacz AT, to jest
jeszcze mniej warty LOL

> pełne 190W a nie tyle co 300W "gówno" z najniższej półki, które nie
> potrafi pociągnąć 2x HDD, nagrywarki i do tego DVD. Kiedyś miałem taki
> "300W". Ale wróciłem do mojego starego, kilku letniego 250W, bo ten
> niby 300W nie wyrabiał się.

Ja na moim Codegenie ciagnolem 2X HDD, CD, CD-RW, R9100, XP 2600+ i nie bylo
wiekszych problemow, ale i tak zmienilem na chiefteca 360 ;) Codegena
sprzedalem za 30 zl a mial niecale 5 miesiecy.