Sonic CinePlayer - problem

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 12:14:36 MET

Mam Win98sepl, Radeon 9000 na Cat3.6, DirectX 9.0bpl. Do DVD używam
PowerDVD, ale przeczytałem, że CinePlayer ma najlepszą jakość obrazu więc
zainstalowałem wersję 1.51. Tyle, że nie chce odtwarzać DVD ani z płyty ani
z dysku ( daje komunikat, że nie może uruchomić strumienia wideo ) a
pojedyńcze VOB-y odtwarza z pikselozą i skokami. To samo było z wersją
1.5.116. Na stronie Sonica napisali żeby uruchomić pełne wspomaganie
sprzętowe karty graficznej, ale to mam od początku. I tylko tyle tam jest na
ten temat. Pomóżcie lub poradźcie co może jeszcze być przyczyną tego
problemu.
PS. świetnie natomiast odtwarza pliki AVI ( divx). Można regulować prędkość
od x1/4 do x2 z dżwiękiem oraz poklatkowo.