samoczynny restart komputera przy uruchamianiu

Autor: Michał (tronnWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 11:37:26 MET

Witam. Mam pewien dziwny problem. Otoz od pewnego czasu moj komputer ma
problemy z uruchomieniem. Najczesciej bywa tak, ze zanim sie uruchomi do konca
zrestartuje sie z 5 razy, najpierw od razu praktycznie po wlaczeniu, kiedy nie
widac jeszcze odliczania pamieci ram i nie slychac odglosu pc speakera,
pozniej troche dalej, nastepnie gdy juz windows zaczyna sie ladowac do
pamieci, no i zadko juz po zaladowaniu windowsa, ale tez sie zdarza. Po prostu
sie restartuje. Gdy juz sie uruchomi dziala wiele godzin bez zadnych
problemow. Nie mam pojecia co to moze byc. Zawsze z rana restartuje sie z 5-6
razy zanim sie uruchomi na dobre. Konfiguracja tego sprzetu to:

płyta ECS-K7VZA
procesor: Athlon 1Ghz
ram: 256 dimm

Prosze o jakies wskazowki, co to moze byc? Czy to wada plyty glownej? Kiedys
przy zdejmowaniu wiatraka srubokret omcknal mi sie na jednym malym elemencie w
plycie glownej:) ale to bylo rok temu i wszytsko dzialalo dobrze. Dodam ze
komputer jest eksploatowany dlugo. Udostepnia polaczenie internetowe i
najczesciej pracuje 12-15 godzin na dobę na windows Xp.