Re: [OT] pqmagic + error 111,113

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:56:53 MET

Użytkownik "tomek zakrecki" <tomek_zakrecki_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bt3unl$k67$1_at_news.onet.pl
> Michal Kawecki wrote:

[...]
> Poradzilem sobie w inny sposob .. zauwazylem, ze te przesuniecie
> dotyczy partycli logicznej czyli tam gdzie sam linux .. wiec
> ztarowalem sobie wszystkie katalogi w linuxie .. przenioslem na
> partycje win .. uruchomilem kompa z plyty linuxa .. usunalem ta
> logiczna .. potworzylem na nowo partycje odpowiednio .. utworzylem
> system reiser .. roztarowalem wszystko co wczesniej ztarowalem ..
> poprawilem wpisy w fstab i lilo.conf .. $lilo .. i wszysto dziala
> :))) ufff

Też dobrze.
Właściwie to nie znam narzędzia, którym dałoby się automagicznie
poprawić źle zestawiony łańcuszek dysków logicznych. Nie znam - bo nigdy
się jeszcze z taką sytuacją nie zetknąłem ;-).
(pomijam oczywiście edytor dyskowy, bo tym można zawsze i wszystko ;-))

> Dziekuje wszystkim za pomoc

Nie ma sprawy. Miło ci się ten Nowy Rok zaczął i oby tak dalej :-).

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/