Właściwości folderów i Przywracanie Systemu

Autor: Marcin Dębicki (neo777n_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:53:36 MET

Mam problem z WinXP Pro. Od jakiegoś czasu nie wyświetla mi się dialog
właściwości folderu (plików oraz dysków działa poprawnie) oraz nie
działa fukcja przywracania systemu. Tj. uruchamia się około 10 minut,
pojawia się zarys okienka i się zawiesza. Nie mam szpiegów (SpyWare z
bazami z przed kilku dni) ani wirusów (NAV również ostatnio
aktualizowany). Jakiś czas temu wdarł się Blaster ale go wywaliłem.
Dodatkowo zauważyłem, że gdy wywalę jeden z procesów svhost.exe to
wszystko wraca do normy (tyle, że po minucie system się restartuje, bo
svhost się chrzani).