Re: pad nagrywarki?

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 22:42:14 MET

W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" Michał powiedział:

> bios rozpoznaje cd-rom i w czasie rozruchu kompa mruga zielona dioda,
> ale winda już w ogóle nie widzi napędu
>
> nagrywałem płytke z użyciem overburningu i po restarcie zniknęła nagrywara
>
> co moge zrobić, żeby sprawdzić czy działa?

mhm
jezeli nagrywales z overburningiem to moglo sie zdazyc ze laser wyjechal
za daleko i sie zaklinowal - czasami tak sie dzieje ze trzeba zdjac
obudowe nagrywarki i delikatnie prowadnice z laserem przesunac do
poczatku odczytu
o tej godzinie tyle mi do glowy przychodzi ;)
pozdro

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl       GG : #2364689