Re: >>monitor po raz ennty <<

Autor: Hobbit (bez.tego.bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 20:06:37 MET

Ktoś, być może Wojtek H. (bo nigdy nie wiadomo) czekający na e-listy pod
e-adresem wwwojtek1_at_go2.pl wystukał(a) na klawiaturze:

> Użytkownik "ppp" <kukii80_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> ze

> z tych dwóch to bardziej 763MB choć 755DFX to też dobry wybór. Ja sam
> korzystam z tego typu kineskopu (757DFX) i bardzo jestem zadowolony.

> Właśnie niedawno mój dobry znajomy się w taki wyposażył i po kilku
> seansach DiVX byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni.
>
> Pozdrawiam Wojtek H.

Sama używam monitora Philips 107T51 i jestem zadowolona.
Maleńka obudowa (nie wierzyłam, że to 17" monitor jest w tak małym
kartonie), układ LightFrame no i cena 630 zł.
Polecam

--
Hobbit (Bogusia K.)
(*** homo homini POLONUS est ***)